نوشته شده توسط : پناهی نیا

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك تور کیش تابستان 95 از بزرگترین مراکز ورزشی تور کیش تیر 95 است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش نوروز 96 واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مجموعه ورزشي المپيك تور کیش شهریور 95 دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيس , سالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته، تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك تور کیش مرداد 95 مهیا شده است. چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد.

 

باشگاه سوارکاری کیش

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری تور کیش نوروز 96 در بخش شمالی جزیره تور کیش تیر 95 ، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .

در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعثشده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری تور کیش مرداد 95 به اجرا در آمد.

باشگاه سواركاری تور کیش شهریور 95 هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.



:: برچسب‌ها: مجموعه های ورزشی کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کرون پلازا دبی

Crowne Plaza Hotel

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است تور دبی تابستان 95 .قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. تور دبی تیر 95 علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند. تورلحظه آخری دبی

crown pelaza 


  

 
 
 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سیتی استار دبی

City Star Hotel

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. قیمت تور دبی با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. تور دبی مرداد 95 در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد.  تور دبی تابستان 95 همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد. تور دبی نوروز 96

هتل سان اند سند دبی

Sun & Sand Hotel

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تور دبی تیر 95 تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند.تور دبی نوروز 96 رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواعنوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست. تور دبی مرداد 95

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین تابستان 95 می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین شهریور 95 درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین نوروز 96 و... اشاره داشت.

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا شانگهای

 



:: برچسب‌ها: هتل های چین, هتل های لوکس چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران Hong Bin Lou پکن

این رستوارن یکی از قدیمی ترین رستورانهای شهر پکن است که قدمت 150 ساله دارد و تور چین نوروز 96 جزو بهترین رستوارن های است تور چین تابستان 95 ویژه مسلمانان در این شهر است. تور چین شهریور 95 آدرس : No.11, Zhanlan Lu, Xicheng District

اتوبوس خطوط : 15.814.709.708 ایستگاه Baiwanzhuang Dongkou تور چین تیر 95

رستوران Hong Bin Lou پکن

رستوران Hong Bin Lou پکن

 

رستوران Donglaishun پکن

 یکی از معروف ترین غذاهای این رستوران تور چین نوروز 96 گوشت کباب گوسفندی است. گردشگران تور چین شهریور 95 می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

آدرس رستوران: 5/F, Xindongan Mansion, No.138, Wangfujing Dajie, Dongcheng District

 

رستوران Donglaishun پکن

رستوران Donglaishun پکن



:: برچسب‌ها: رستوران های چین, بهترین رستوران های چین , مهمترین رستوران های چین , رستوران های خوب چین ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار تور چین تیر 95 است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی بهچین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. تور چین نوروز 96 این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالیچین درآمد. تور چین تابستان 95 امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی تور چین شهریور 95 و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. 

دیوار چین

 

دیوار چین

 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن نرخ تور لحظه آخری چین امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص تور چین نوروز 96 می باشد.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. تور چین تابستان 95

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه تور چین مرداد 95 برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد.

شهر ممنوعه چین



:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

حرم مطهر امام رضا علیه السلام

حرم مطهر امام رضا علیه السلام


 حرم مطهر امام رضا علیه السلام از گسترش آرامگاه امام هشتم شیعیان ایجاد شده است. در سال 817 هجری امام بزرگوار به شهادت رسیدند. نام این منطقه سناباد نام داشت که در قرن دهم تور مشهد شهریور 95 نام گرفته شد و مقدس ترین شهر مذهبی در ایران گردید. منابع تاریخی و قدیمی ، ساخت حرم امام رضا مربوط به پیش از دوره سلجوقی دانسته اند.

حرم مطهر ساختمانی چهار گوشه می باشد كه در هر گوشه آن صفه‌اي به اندازه 3 متر وجود دارد كه از این صفحه محل ورود و خروج به حرم مطهر می باشد. ساختمان اصلي حرم، به بقعه هارون الرشيد مربوط می شود و از آنجایی كه مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در وسط حرم قرار نداشت و طواف بر ضريح مشكل و سخت بود ، در سال 1343 ه.ش.، بدون آن كه آسیبی به استواري گنبد ایجاد شود، با ایجاد يك طاق بزرگ و ايجاد کردن دو پايه ، ديوار بین حرم و مسجد را برداشتند. طاق حرم به ارتفاع بیست سانتي‌متر با سنگ مرمر و بالاي آن تا ارتفاع دو متري با كاشي‌ نفيس از دوره سلجوقي می باشد كه بر اکثر آنها احاديث و آیات و بر بعضی ديگر، نقوش اسليمي برجسته کار شده است و دیده می شود. تور مشهد تابستان 95 بر بالاي كاشي‌ها، كتيبه‌اي به صورت برجسته بر روي كاشي‌هاي چيني دارای آيه هایی از سوره فتح به تاريخ 760 هـ.ق نصب شده است. بر بالاي اين كتيبه، كتيبه ديگري از مرمر به عرض 32 سانتي‌متر وجود دارد كه بر آن قصيده‌اي از دبيرالملك فراهاني به خط نستعليق نوشته شده است. از اين كتيبه تا انتهاي ديوارها، به سال 1275 هجری قمری آيينه كاري شده می باشد . در انتهای 4 ديوار حرم كه زير طاق گنبد قرار گرفته است، سوره جمعه به خط ثلث عليرضا عباسي می باشد. در بخش بالایی ديوارها‌، با ساختن گوشواره‌ها ، طرح مربع به هشت ضلعي و گنبد درونی بر روي آن ساخته شده است. همه سطوح زير گنبد،‌ با آيينه كاري هنرمندانه‌ به شيوه مقرنس پوشیده شده است . گنبد بیرونی حرم بر روي ساقه‌اي به قطر 44/13 متر ساخته شده است و ارتفاع آن از كف بام در حدود 31 متر می باشد. كتيبه بسیار زيبا و بزرگ گنبد به خط ثلث عليرضا عباسي در 4 ترنج، به عربي مکتوب شده است. متن نوشته كتيبه شامل زيارت شاه عباس از حرم و تزيين آن به دستور ایشان به سال 1016-1010 هجری قمری می باشد. بر روي اين گنبد، كتيبه ديگري متعلق به شاه سليمان در سال 1086 هجری قمری به خط محمدرضا امامي وجود دارد كه در آن از زمان زلزله و شكاف بوجود آمده در گنبد و تزيين و بازسازی دوباره آن گفته شده است. تور مشهد تیر 95 صحن عتیق كه در قسمت شمالی حرم قرار گرفته است،‌‌ ‌در زمان سلطان حسين بايقرا درست شده است و در دوران شاه عباس اول توسعه يافته است. . در اطراف صحن، تعدادي حجره در 2 طبقه و 4 ايوان در 4 جهت اصلي بنا ساخته شده است . ايوان طلا یا ایوان جنوبی، از بنای اميرعلي شيرنوايي در قرن نهم هجری می باشد و به علت اینکه سطح ايوان را نادرشاه طلاكاري انجام داده است، به ايوان نادري معروف شده .هم چنين ایوان هم در دوره شاه طهماسب صفوي طراحی و تزئین شده است. ايوان داراي 4 در طلايي می باشد كه به كفشداري بزرگ، توحيد خانه،  راهروي سقاخانه قدیم و از محل به دارالسياده و محلي كه در قدیم قرآن خانه بو ، باز مي شد. در قسمت جنوبي ايوان، طاقی شبیه محراب وجود دارد كه بر خشت‌هاي طلا کاری شده آن ، قصيده‌اي از «نديم» به زبان فارسي، و به خط نستعليق محمد علي بن سليمان رضوي مکتوب شده است كه نشانگر طلاكاري و بازسازی ايوان به دستور نادرشاه می باشد. در انتهای قصيده، تاريخ پایان آن ـ 1145 هجری قمری بیان شده است. تور مشهد نوروز 96

 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری  تور مشهد تیر 95 و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) تور مشهد نوروز 96 در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.



:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است تور مشهد تابستان 95 و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند. تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 96

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. تور مشهد تابستان 95 در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است. تور مشهد شهریور 95

 آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

تور مشهد نوروز 96

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد, هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازارکیش مال ، درحال ساخت

 پروژه  عظیم کیش مال  با رعایت کردن استانداردهای طراز اول بین المللی مراکز خرید و تفریحی در دنیا به قصد فرهنگ سازی و پیاده ساختن ایده­ های جدید در مراکز تجاری- تفریحی در ایران و با هدف جذب برندهای معتبر جهان شروع به احداث این مجموعه منحصر به فرد کرده است.از جمله شاخصه­ های مطرح در این پروژه که می­ توان گفت در سایر پروژه­ های ایران کمتر به آن توجه شده، تخصیص حدود 60% کل مساحت سایت به مکان­های عمومی با طراحی دلنشین و دلباز و مدرن مانند طراحی ساختار پروژه می ­باشد. مکان­های سالم تفریحی به منظور سرگرمی برای خانواده ­ها، فضاهایی برای بازی کودکان و نوجوانان، مکان­هایی برای ارائه خدمات سلامت و تندرستی نظیر SPAهای بین المللی از جمله مواردی هستند قیمت تور کیش که این پروژه را خاص ویکتا  کرده است تور کیش مرداد 95 کشور ایران با پتانسیل­ های طبیعی و جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی بسیار و داشتن آب و هوای به اصطلاح چهار فصل به عنوان کشوری توانمند در آماده سازی شرایطی مطلوب برای جذب توریست می­باشد. دنیای امروز همواره به دنبال کشف بازارهای جدید برای رونق کسب و کار بوده تا با یافتن الگوهای مناسب جهانی، زمینه­ های مختلف گردشگری را فعال گرداند.تور های ارزان کیشاز جمله این فعالیت­ها توسعه و رونق گردشگری غذایی است که مستلزم وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی است .طراحان این مجموعه با مطالعه و بررسی راهکارهای موفق در سایر کشورها به پیشنهاد راهکارهایی به منظور تقویت و گسترش صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند. از جمله این برنامه­ ها، برگزاری فستیوال بین المللی غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال می­باشد، که علاوه بر ایجاد تجربه­ ای هیجان­ آور و شیرین برای بازدید کنندگان، می ­تواند قطب مهمی در این صنعت تلقی گردد و این یکی از دیدگاه­های نو و ویژه طراحان پروژه بزرگ کیش مال می­باشد تا به این وسیله بتوانند کشورایران را به کانون صلح و دوستی مبدل ساخته و پذیرای ملل مختلف جهان باشند. تور کیش نوروز 96

 



:: برچسب‌ها: بازارکیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. تور کیش تیر 95 مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است. تور کیش مرداد 95 بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند تور کیش نوروز 96

آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

 

گذر هنرمندان کیش

گذر پياده‌رو ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين شده است كه با جايگيري و نورپردازي مناسب محلي مناسب براي آشنايي با هنرمندان اين مرز و بوم است. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد. تور لحظه آخری کیش گذر هنرمندانخي هنرمنداني كه تنديس آنها در گذر هنرمندان نصب شده است عبارتند از:


ابوالحسن صبا، موسيقيدان و سازنده ساز

غلامحسين بنان، موسيقيدان و خواننده آواز

شريف لطفي، موسيقيدان

علي محمد حيدريان، نقاش

حسين بهزاد، نقاش مينياتور

مرتضي مميز، طراح گرافيك

غلامحسين سپنتا، سينماگر

كريم پيرنيا، معمار

قنبري مهر، هنرمند هنرهاي دستي تور کیش نوروز 96

غلامحسين اميرخاني، خوشنويس

عزت الله انتظامي، بازيگر

عيسي بهادري، طراح قالي

هادي ميرميران، معمار

محمد تقي جعفري، علامه

پروين اعتصامي، شاعر

آدرس: جزيره كيش، حد فاصل ميادين سنايي و ساحل تور کیش مرداد 95



:: برچسب‌ها: دیدنیها و تفریحات کیش ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()